Vuosia sitten toimin hierojana ja energiahoitajana. Eräänä päivänä tuijotin hoitotuolissa istuvaa asiakastani. Hänen silmänsä olivat muljahtaneet ympäri ja hän istui puristaen tuolin käsinojia kaikin voimin estääkseen itseään hyökkäämästä kimppuuni. Pelästyin! Hetkeä aikaisemmin antaessani energiahoitoa hänelle olin saanut tiedon hänessä olevasta voimakkaasta pimeyden hengestä. Nyt tuo henki vaikutti hänessä selvästi näkyvällä tavalla. Miten selviäisin tilanteesta?

Olin tutustunut henkimaailmaan muuttaessamme Lohjalle. Hain elämääni jotain uutta. Olin 30-vuotias ja elämässäni oli kaikki hyvin. Oli työ, toimeentulo ja läheinen ihmissuhde. Mutta sisimmässäni kaipasin jotain, mitä en osannut selittää. Sisälläni oli ollut lapsuudesta asti pieni usko Jeesukseen, mutta en osannut kuvitellakaan meneväni seurakuntien tilaisuuksiin. Uudet naapurimme harrastivat okkultismia ja hyvin pian he pystyivät näyttämään toteen henkimaailman todellisuuden minullekin. Sain erittäin vahvoja todisteita, että henkimaailma on totta. Se kiehtoi ja houkutti. Olin innoissani, että lapsuudessa kuultu Jumala oli totta.

Minulla oli valtava hengellinen jano ja kaipuu. Kävin satunnaisesti seurakuntien tilaisuuksissa ja jopa nostin käteni ylös, kun kysyttiin, haluaisiko joku antaa elämänsä Jeesukselle. Tämä ei kuitenkaan liittänyt minua seurakuntaan yhtään enempää. Etsin kuitenkin hyvää Jumalaa, joka haluaa auttaa ihmisiä heidän ongelmissaan ja sairauksissaan.

Hierojan työssäni halusin auttaa ihmisiä. Olin nähnyt tv-dokumentin, jossa uskovat rukoilivat sairaiden puolesta Jeesuksen nimessä. Jotkut heistä paranivat. Kiinnostukseni heräsi. Kyselin kristityiltä Jeesuksesta ja Raamatussa kerrotuista parantumisihmeistä, mutta petyin keskusteluihin. Luulin heitä taidottomiksi henkimaailman asioissa. Jatkoin henkimaailman kautta etsimistä yhteyttä Jumalaan. En etsinyt pimeyden voimia, vaan luulin, että kaikki henkivallat ovat hyviä ja että niiden avulla voin auttaa ja parantaa ihmisiä, vaikka kristityt eivät niitä valtoja tunnekaan. Pikkuhiljaa huomasin, että pimeitä voimia esiintyy valona, ja havaitsin, että Jeesuksen nimessä oli voima ja auktoriteetti yli pimeiden voimien. Mutta en ollut oivaltanut, mistä Jeesuksessa on kyse.

Nyt, katsoessani hoitotuolissa istuvaa, raivosta tärisevää asiakasta, huusin hädissäni mielessäni avuksi Jeesuksen nimeä. Samassa tunsin 12 valoa säteilevän enkelin laskeutuvan huoneeseen ja sinne tuli syvä rauha. Pelkoni katosi täysin. Näin, kuinka asiakkaastani otettiin henkiä pois ja hän rauhoittui. Hän kertoi tunteneensa, kuinka joku hänen sisällään oli yrittänyt kaikin voimin hyökätä kimppuuni ja hän oli taistellut sitä vastaan. Sitten huoneeseen tuli jotain hyvää ja hänestä otettiin häneen tarrautuneita henkiä pois. Tunsin, että nyt oli oikeasti selvitettävä, mistä Jeesuksen nimessä on kysymys.

Menin kristilliseen toimintakeskukseen etsien uskovaa, joka tietäisi hengistä. Löytämäni pastori ei osannut vastata kysymyksiini henkivalloista, mutta hän ohjasi minut henkilön luo, joka osasi. Kuulin Jeesuksesta ja sain traktaatin, jossa kerrottiin miten antaa elämänsä Jeesukselle. Rukoilin ”syntisen rukouksen” ja tunnistin sydämessäni Jeesuksen rakkauden, puhtauden ja hyvyyden. Jeesuksen rakkaus oli kutsunut minua, mutta olin etsinyt väärästä paikasta. Tunsin voimakkaasti tulleeni kotiin. Koin löytäneeni lapsuuden rakkaan Jeesuksen ja hänen kauttaan yhteyden Taivaan Isään, joka tekee kaikkensa, että lapset palaavat kotiin, yhteyteen hänen kanssaan. Seurakunnassa pääsin rukoilemaan sairaiden puolesta ja näin paljon suurempia ja parempia ihmeitä ja parantumisia kuin koskaan aiemmin.

Opin lisää kristinuskosta. Olin ajatellut, että kaikki uskonnot ovat tavallaan oikeassa ja totuus selviää taivaassa. Nyt ymmärsin, että Jeesus on oikeasti tässä ja nyt. Elävä, rakastava suhde häneen puhdisti elämäni asioista, jotka eivät olleet hyviä. Olen oppinut tuntemaan hänen rakkaudessaan ilon, vapauden ja rauhan, jota ennen etsin ulkopuolisista asioista.

Lue ja katso lisää stooreja

Soita 0800 135 135 tai